Beszámolók

6.Október

Tamarával és anyukájával a Liszt Ferenc repülőtéren találkoztam először szeptember 21-én, de már akkor tudtam, hogy ez egy izgalmas és emlékezetes út lesz.

Izgatottan mentünk át a biztonsági kapukon és vártuk a gép felszállását. Tamara és anyukája minden mellettünk elhaladó repülőt megörökített és figyelemmel kísért, ugyanis mindketten a légi járművek megszállottjai, így számukra már az utazás maga is egy csodálatos élmény volt.

Amikor kiléptünk London Luton repteréről, megcsapott minket a hűvös őszi levegő, majd egy „klasszikus” angol taxiba szállva tettük meg utunkat a szálloda felé. Késő este érkeztünk meg, ezért úgy döntöttünk, inkább a másnapi városnézésre és koncertre tartogatjuk energiánkat. Nagy angol reggelivel kezdtük a napot, majd nekivágtunk többek között a London Eye-nak, valamint a Big Bennek.

Délután visszatértünk a szállodába, hogy megpihenve, újult erővel induljunk az Avril Lavigne koncertre.

Az előzenekar megalapozta a hangulatot, de amikor Avril Lavigne lépett a színpadra felülmúlhatatlan volt. Nagy örömünkre korábbi lemezeinek számos dalát is játszotta, így a koncert egy adott pontján Tamarával együtt már állva „tomboltunk” a jobbnál jobb számokra. Amikor aznap este közel éjfél tájt hazaértünk, kimerülten tértünk nyugovóra.

A pénteki nap is bőven tartogatott programokat számunkra, elmentünk a Madame Tussaud viaszmúzeumba, ahol minden híres személlyel fénykép készült, majd meglátogattuk az Oxford street szebbnél szebb boltjait, majd a napot egy csodálatos vacsorával zártuk a Trafalgar téren.

Másnap sajnos már a reptérre kellett sietnünk, így csupán a buszról, vonatról csodálhattuk meg a várost. Összességében elmondhatom, hogy csodálatos és emlékezetes négy napot töltöttünk el London városában, miközben Tamara álma is valóra válhatott, eljutott kedvencének, Avril Lavigne-nek a koncertjére. Számomra hatalmas öröm volt látni Tamara boldogságát és lelkesedését!

Köszönjük magántámogatónk felajánlását!

Barabás Réka
kívánság-koordinátor
London, 2011.09.24.

Hosszú évek óta Avril Lavigne a kedvencem. Talán a példaképem. Az Ő hatására kezdtem gitározni tanulni, és évek óta újból zongorázni. Régi vágyam volt, hogy találkozhassak vele, a Csodalámpa Alapítvány jóvoltából egy hihetetlen élményben volt részem. Elutazhattam Londonba Avril koncertjére. Nagy hatással volt rám a koncert és maga az utazás is. A nővéremmel és anyukámmal nagyon szeretjük Londont. Pár éve volt szerencsénk ott pár napot eltölteni, és most jó volt oda visszamenni.

Bár nagyon fájt mindkét lábam, élmény volt számomra az utazás minden pillanata. Az Avril Lavigne koncertet nagyon vártam, bár hamar vége lett, de minden pillanatát élveztem/élveztük. Nagy élmény, hogy a kint eltöltött napok alatt még a város egy-két nevezetességét is lehetőségünk volt megnézni. A London Eye-ből letekintettünk a városra, a Madame Tussaud múzeumban kedvenc színészeim viaszfiguráival fényképezkedhettem. Nagyon tetszett a Parlament, a BigBen és a London Eye éjszakai kivilágításban. Réka jóvoltából London leghíresebb, legnagyobb játékáruházába a Hamleys-be is eljutottunk.

Köszönöm az Alapítvány minden munkatársának, köszönöm a kísérőnknek Rékának és köszönöm minden támogatónak.

**** Tamara
2011. szeptember 29.

Amikor pár hete felhívott a Csodalámpa egyik munkatársa a hírrel, mely szerint Tamara kívánságát szervezik – Avril Lavigne koncertre eljusson Manchesterbe, a meglepetéstől először szólni sem tudtunk.

Aztán önző módon azt találtam mondani: Mennyire kár, hogy nem London. Bárcsak minden kívánságunk így teljesülne. Pár nap múlva azzal a hírrel kerestek, hogy sajnos a manchesteri koncertre minden jegy elkelt, így London lesz az úticél. Elsírtam magam.

Nagyon gyorsan megszerveztek egy pár napos londoni utat, melynek fő célja az Avril Lavigne koncert volt. Csodálatos napokat töltöttünk Londonban. Imádjuk Londont. Boldogság volt látni Tamara arcát a több hónapos kezelések, műtétek sorozata után.

Köszönjük az Alapítvány munkatársainak a szervező munkát, és nem utolsósorban köszönjük mindazon cégeknek és magánszemélyeknek támogatását, akik nagyon sok beteg gyermek életét teszik boldogabbá.