Beszámolók

2.Július

Június 21-én délelőtt találkoztunk Grétivel és Ramival a Liszt Ferenc repülőtéren, hogy elutazzunk Máltára delfint simogatni. Már a repülőút is nagy izgalmakat jelentett mind a két kislánynak , mert először repültek. Leszállás után Melliehába vitt minket a minibusz, a 45 perces út során megpillantották a tengert, amiről régóta álmodoztak. A Luna Holiday Complex – ben szálltunk meg, majd felfedeztük az üdülőváros tengerpartját és kikötőjét, ahol sok kis vitorlás és hajó várta utasait.

Másnap reggel nagy izgalommal vártuk, hogy értünk jöjjön az autó, ami a Park Mediterráneóba vitte kis csapatunkat, ahol az egész napot töltöttük. Egyik ámulatból a másikba estünk az izgalmas állatbemutatókon, ami az ormányos medve látványetetésével kezdődött. A papagáj-show szép és okos szereplői nagy sikert arattak nem csak a gyereknézők, hanem a felnőttek körében is. Ezután a fókák mutatták be játékosságukat és ügyességüket, zenére táncoltak, tapsoltak, ugráltak a látogatók nagy örömére.

Ezután következett a leglátványosabb attrakció, amiért tulajdonképpen ide utaztunk. A delfinek a medencéjükben vicces és kedves feladatokat oldottak meg, amit az animátoraik halcsemegével jutalmaztak. Hatalmas ugrásaikkal, sípolásukkal, ritmusérzékükkel ejtették ámulatba a nézőket. És a bemutató végén elérkezett a nagy pillanat Rami és Gréti számára! Természetesen a higiéniai előírásokat betartva, egy medence szélén ülve végre megsimogathatták a hozzájuk odaúszó delfineket. A lányok arcán feltűnő mosoly és elragadtatás tökéletesen tükrözte boldogságukat, hiszen régi álmuk teljesült. A délután hátralévő részében a parkban sétálgattunk, és a kígyóbemutatót is megnéztük. A harmadik napot a tengerparton töltöttük fürdéssel, napozással. Délután pedig egy csodálatos és izgalmas hajókiránduláson vettünk részt, amely során több barlangba is bevitt a motorcsónak, majd a híres Kék Barlangnál kikötöttünk és egy egyórás pihenés és fürdőzés után visszaindultunk Melliehába.

Az utolsó nap a tengerparton sétálgatva búcsút vettünk a tenger szépséges látványától, majd a sok élménytől kicsit fáradtan, de boldogan délután felültünk a gépre, amely visszarepített bennünket Budapestre.

Köszönjük ezt a csodálatos utat, azt, hogy Rami vágya valóra válhatott!

Köszönjük a Schneider Electric, az Ibis Styles Budapest Airport és a CHARITIES AID FOUNDATION AMERICA támogatását!