Beszámolók

10.Október

Norisz kívánsága az volt, hogy láthassa a tengert. A Csodalámpa dzsinje ezért mozgósított mindent és mindenkit, hogy ez a kívánság valóra válhasson.

Egy péntek délutánon Norisszal és az Édesanyjával indultunk neki kalandos utunknak, Máltára. A repülés izgalmát átélve, a szállodai szoba elfoglalását követően első utunk a tengerpartra vezetett. Igaz, akkor már sötét volt, fürödni nem lehetett, de a hullámzó tengerbe első este belemártottuk a kezünket. Másnap reggel a máltai magyar csodacsapat két tagja Zsuzsa és Jani elvittek minket a Nemzeti Akváriumba, ahol sok izgalmas látnivaló van, de a legszuperebb egyértelműen a cápás, rájás nagy medence, aminek a belsejében át lehetett sétálni egy üvegfolyosón keresztül. Ezután a kirándulás után utunk egyből a tengerpartra vezetett, gyönyörű napsütéses időnk volt, így úszkáltunk a tengerben. Este a máltai csapat egy grillpartyt szervezett, ahol finomakat ettünk.
Vasárnap reggel volt az igazi izgalom, amikor is ellátogattunk Mediterranoe Marina Parkban, az ott élő magyar csapattal – Feri, Móni, Vitti, Zsuzsa, Jani -, ahol Norisz együtt úszhatott a delfinekkel, Vittivel együtt. A delfinúszást követően még megnéztünk egy fóka showt és egy delfin showt is, majd ismét a tengerparton fürödtünk egy nagyot.
Hétfőn későn délután indultunk vissza Budapestre, amikor már kicsit borongósabb idő volt. Természetesen Norisznak egy kis rossz idő nem szegte kedvét attól, hogy még utolsó napon is fürödjön a tengerben. Így hazautazás előtt még egy fürdés és homokvár építés volt a program.

Azt hiszem mindannyiunk nevében mondhatom azt, hogy egy csodálatos, élményekkel teli hétvégét tölthetett ott Norisz. Nekem, mint a Csodalámpa önkéntes kísérőjének külön nagy öröm volt látni vasárnap este, ahogyan Norisz boldogan, ragyogóan ült a vacsoránál.

Kívánom Norisznak, hogy ez az utazás adjon egy olyan életreszóló élményt, ami segíti Őt gyógyulásában, és kívánom, hogy ragyogjon és mosolyogjon mindig úgy, ahogyan az utazásunk végén!

Az ott élő magyar csapatnak pedig még egyszer egy nagy köszönet, hogy ott voltak velünk a programokon, és ilyen szívvel-szeretettel fogadtak minket.

/ 4

Köszönjük a Magyar Nemzeti Bank, a MagNet Magyar Közösségi Bank , valamint magántámogatóink segítségét, hogy sikerült Norisz álmát valóra váltani!

dr. Kiss Tímea
kívánság koordinátor
Málta, 2017. október 2.

Norisz e-mailben köszönte meg az utazást:

Kedves csodalámpa!

Először is szeretném megköszönni minden munkatársuknak, aki az utazásunk szervezésében részt vett. Dr. Kosztopulosz Nikolett doktornéninek akinek eszébe jutott, hogy"megdörzsölhessem a Csoda lámpát". Nem utolsó sorban Dr. Kiss Tímeának(Timinek), és a Máltán élő magyar családoknak, akik mindent megtettek, hogy ez a pár nap az életem legszebb napjai legyenek! Nagyon jól éreztük magunkat anyával együtt! A repülés nagy élmény volt! A szálloda kényelmes. A reggelinél alig tudtunk választani a gusztusos étkek közül. A tenger part? Felülmúlta a képzeletemet! A forró homok, a sós víz, a hullámok habjai, olyan vonzóak voltak,hogy még akkor is benne voltunk amikor borús volt az ég. Az aquarium-ban a rengeteg féle halak és a halak között úszkáló búvár is lenyűgözött. A delfinek voltak az üdülés csúcs potjai! Megsimogattam, úsztam közöttük, puszit adtam nekik! Soha nem felejtem el a bűrük tapintását! A pálmafák látványa is örök emlék lesz!