Beszámolók

24.Október

Bence nagyon szeret legózni. Nem csoda, hogy egy legolandi utazást kért a Csodalámpától...

Sok-sok hónapos kezelés után októberben végre sor került a várva-várt utazásra. Szerda este érkeztünk meg a dániai Billundba, Legoland fővárosába.
Csütörtök reggel egy kiadós reggeli és egy rövid séta után végre beléptünk az elvarázsolt birodalomba.

Bence izgatottságát még az időnkénti záporok és a hideg sem tudta csökkenteni. Kitörő lelkesedéssel irányított minket a látnivalók között.
Először megcsodáltuk Chima mesebeli birodalmát, majd a különböző miniatűr városokat. Mivel eleredt az eső, felültünk a kisvonatra, ami körbevitt Legolandben, és közben további ízelítőt kaptunk a ránk váró látványosságokból. A vonatozás után jöhetett végre a legfőbb látványosság, a Csillagok háborúja részleg. Bence boldogan csodálta az aprólékosan és rendkívül élethűen kivitelezett csatajeleneteket, és a Milleneum Falcon miniatűrjét.
Miután mindent alaposan megnéztünk, tovább sétáltunk a vidámparkba, ahol jobbnál jobb játékok vártak bennünket. Bence kedvence a kalózcsata volt, ahol is egy hajóra szállva vízágyúval kellett lőni az ellenséges hajók legénységét, és a parton megbújó orvlövészeket. Mondanom sem kell, hogy mind a hárman csuromvizesek lettünk.

/ 4

Pénteken folytatódott Legoland felfedezése.
Ki kellett próbálni a hullámvasutakat, és természetesen a kalózcsata megismétlése sem maradhatott ki a programból. A nap megkoronázása mégis a boltok meglátogatása volt, ahonnan Bence hosszas válogatás és mérlegelés után két doboz lego boldog tulajdonosaként távozott.

Ezután már csak egy gyors vacsorára volt időnk, mielőtt felültünk a repülőre, ami hazarepített minket a valóság földjére.

Bence nevében is köszönjük a Provident Zrt. és a Szabadics család támogatását!