Beszámolók

3.Augusztus

Adél négy évvel ezelőtt kérte alapítványunktól a legolandi utazást, tudta, hogy kora miatt nagyon sokat kell várnia, beletörődött, nem feledkezett meg a kívánságáról/ mi sem!/, de azért napi szinten nem foglalkozott ezzel. Így igazi meglepetés lett számára, amikor titokban, szüleivel egyeztetve megszerveztük az utat!!

A kislány így emlékezik:

„Anyukám egy hétfői nap arra kért, hogy pakoljak a bőröndömbe. Egész nap találgattam, hogy hova is utazunk. Másnap reggel autóba ültünk és nagyon sokat utaztunk. Németországban, Günzburg városkában álltunk meg, ahol már vártak minket egy szállodában. Szeretek szállodában lakni, nagyon tetszett ez a hely is.

Reggel ismét autóba ültünk és néhány perc múlva alig hittem a szememnek: LEGOLAND-hez mentünk!

Nagyon örültem neki. Majdnem mindent kipróbáltam. Amik nekem a legjobban tetszettek azok a Dzsungel X-pedíció, Templom X-pedíció, Safari, a Kalózhajó, aztán meg a kis hullámvasút is jó volt. Apukámmal felültem a nagy hullámvasútra, amely tele volt oldalazással és hurkokkal. El ne felejtsem a Ninjago kiképzőt, az egyik legjobbat! Amikor mentünk kifelé, megkérdezte tőlem anyukám: - Holnap is vissza akarsz jönni? –Igen!!!

Csütörtökön már sokkal jobb idő is volt, a napsütésben többször mentem végig a Dzsungel X-pedíción, aminek a végén, csónakkal egy vízesésen száguldottunk lefelé. Mindig jól eláztam. A Kalózhajón is ez történt, ahol vízágyúkkal lőttük a másik hajókat és a parton állókat.

Megnéztük a Minimundust, néhány híres épület meg torony LEGO makettjét én is felismertem. Többször végigmentem a kedvenceimen, az egyiptomi Templomon és a Ninjago Run-on.

Hamar vége lett a napnak, túl hamar. Pénteken reggel elhagytunk a szállodát, és elindultunk a sokórás úton visszafelé.

Nagyon jól éreztem magam. Csodajó meglepetés volt ez a kirándulás, amit a CSODALÁMPA Alapítványtól kaptam. Köszönöm szépen!

……… Adél
9,5 éves”

Köszönjük a Budapesti Értéktőzsde támogatását!