Beszámolók

6.Október

András régi vágya volt, hogy eljuthasson Görögországba nyaralni az anyukájával!

Izgatottan várta az indulást, anyukájának mondta is, hogy vajon milyen lesz, mit fogunk ott csinálni...
Szeptember végén a reptéren találkoztunk, megismertük egymást első látásra, igaz telefonon már beszéltünk, és a facebookon is lecsekkoltuk egymást!

Sajnos egy órás késéssel indultunk el, így késő este érkeztünk meg Heraklionba, jó meleg volt 27 fok. Gyorsan megvacsoráztunk, és utána elfoglaltuk a szállásunkat, másnap reggel reggeliztünk, és irány a tenger.
András csak nézett, ÓÓÓÓ milyen szép,gyorsan bele is vetette magát a habokba, rendesen hullámzott a Földközi-tenger, nagyon élvezte. A víz nagyon kellemes volt, a nagyfiú úszott és úszott, amikor már kicsit elfáradt, akkor úgy döntött, iszappakolást kér.

Lassan kezdtük felfedezni Gouvest, a kisvárost, ahol laktunk: a szállodából két beach is közel volt, a hullámzó tenger vagy a nyugodt öblöcske,sokat sétálgattunk és természetesen a bazár sem maradhatott ki...

Egyik nap András meg szerette volna nézni a fővárost, így beutazott anyukájával Heraklionba, ahol együtt töltöttek egy teljes napot, vásároltak, sétáltak és Andris vágya volt, hogy tengeri herkentyűket egyen, anyukája meglepte vele. A szállodai konyha ételei is nagyon ízlettek neki, több alkalommal repetázott, a séffel is összehaverkodott! Minden este megosztotta a barátnőjével élményeit!

Reméljük, hogy álmod, a tengerparti nyaralás örök emlék marad számodra, hiszen Kréta csodálatos hely, a tenger felejthetetlenül szép volt : több színben pompázott ,kék,zöld,türkiz és néha szürke ...

/ 3

Köszönjük a Magyar Nemzeti Bank, a MagNet Magyar Közösségi Bank és magántámogatóink segítségét, összefogását Andris álmának megvalósításáért!