Beszámolók

20.Június

Hajnalka a Csodalámpa dzsinnjétől azt kérte, hogy delfinekkel úszhasson. Tudtuk, hogy az utazás nem kis szervezést igényel majd, mert Európában csak Nizzában van erre lehetőség, a Marineland delfináriumban.

Június 10-én indultunk, párizsi átszállással jutottunk el Nizzába, elfoglaltuk szállásunkat a Le Meridien Nice hotelban.

Másnap eljött a várva várt nap, reggel izgatottan indultunk Marineland-be. Már a park látványa csodálattal töltött el bennünket, megtekintettük a jegesmedvéket, a pingvineket, láttunk delfin-, bálna- és fókashow-t is.

Délután 5-kor jött el a nagy pillanat, amikor neoprén ruhában Hajni a delfinek közé mehetett, és a gondozók tanácsai szerint ismerkedett az állatokkal.
Olyan gyorsan kialakult a jó kapcsolat közöttük, hogy az egyik delfin végül az idomár füttyjelére sem akart elszakadni a kislánytól, hanem folyamatosan kőrözött körülötte. Hajni a „Flipper”nevet adta a kedvencének, és még napokig mesélte a vele kapcsolatos felejthetetlen élményeit.

/ 7

Másnap a kislány a napsütést élvezve megmártózhatott a tengerben, este pedig sétálni indultunk ebben a gyönyörű, szépen kivilágított városban. A sétával egyben el is búcsúztunk Nizzától.

Visszafelé párizsi átszállással jutottunk haza, a csatlakozás miatt éjszaka a Sheraton Paris Hotel vendégszeretetét élveztük.

Hajni nevében is köszönjük a Le Meridien Nice és a Sheraton Paris Hotel támogatását, valamint azt a figyelmességet, szeretetet amivel Hajnit körülvették.

Köszönjük a MALÉV Zrt. és a "MALÉV Duna Club" törzsutasainak támogatását!

Dr. Jenei Tiborné
Kívánság-koordinátor
Nizza, 2011.06.10-13.

A Csodalámpa csapata nevében külön köszönjük Adrian Gray úr, a Le Meridien Budapest hotel igazgatójának sokrétű segítségét, amellyel lehetővé tette, hogy Hajnalka Nizzában és Párizsban fantasztikus szállodákban pihenhesse ki a sok élmény és utazás fáradalmait.

A kívánságot támogatóink segítségével teljesítettük:

Hajni írt nekünk:

Delfinsimogatás Nizzában!

Hajnalka vagyok, 14 éves, a Csodalámpa Alapítvány önkéntesei ellátogattak a régi iskolámba a Mozgásjavító Általános Iskolába.
Feltették a kérdést, hogyha egy tündér teljesítené egy kérésemet, mit szeretnék a legjobban kapni. Én nagyon szeretek úszni és az állatokat is nagyon szeretem, kicsi korom óta szerettem volna közel kerülni a delfinekhez. Tudtam, ez nagyon nagy kérés, de mondták, hogy bátran mondjam. Elmondták, ez sok szervezést igényel, ezért lehet, hogy akár egy évig is várnom kell.

Június 10-én valóra válhatott az álmom! 4 napra elutazhattunk anyával Franciaországba. Az alapítvány munkatársaitól megtudtuk, hogy nagyon sok szervezés előzte meg az utazásunkat. Két gyönyörű szállodában lakhattunk, Párizsban a Sheraton Hotelban és Nizzában a Le Meridien Hotelban. A Le Meridienben egy csodálatos lakosztályt kaptuk, az ágyból nézhettem a tengert, de ha kedvem volt kifeküdhettem a teraszunkra a nyugágyba.
Annyira kedves volt velem mindenki! Soha nem fogom elfelejteni az ott töltött két napot! A Sheraton Hotelben egy éjszakát töltöttünk. Ott a szobánkból láthattuk felszállni a repülőket. Gyönyörű volt ez a szálloda is, jó lett volna még egy kicsit ott maradni! Kísérőnk elmondta, hogy mindkét hotelben teljesen ingyen lakhattunk, nagyon köszönöm Nekik! Felejthetetlen emlék marad!!!

A delfinek! Az valami csoda volt! Annyira szerettem volna odabújni hozzá, de sajnos azt nem lehetett. Az egész napunk csodálatos volt a Marinelanben. Láttunk delfin, fóka showt, és a fő a gyilkos bálnák show műsora volt.
Nagyon elfáradtunk, annyi minden történt a négy nap alatt, hogy még mindig jönnek elő belőlem az élmények, amit nem meséltem el itthon.

Nagyon-nagyon köszönöm a Csodalámpa Alapítványnak, a szállodáknak, és a kísérőinknek azt a sok-sok segítséget, amit kaptam én soha nem felejtem el őket, remélem ők sem engem!