Beszámolók

4.Március

Adrienn régóta dédelgetett vágya volt, hogy eljuthasson Izlandra, felfedezhesse annak természeti szépségeit. Izgatottan várta az utazást, és álma ezen a hétvégén valósággá vált!
Már a repülőút is nagy élményt jelentett Adrinak, aki eddig még sohasem repült. Elsőnek szállhatott fel a gépre, és amíg a többi utas a beszállással töltötte az időt, ő a pilótafülkében ismerkedett a kapitánnyal és a légiutaskísérőkkel, sőt kipróbálhatta a pilótaülést, gombokat és karokat működtethetett, miközben sok érdekességet meséltek neki a repülőgépről. A Wizz Air személyzete kedvességükkel még különlegesebbé tették az amúgy is szép utat.

Este érkeztünk a szállodába, de nem sok időt töltöttünk ott, indultunk megkeresni a sarki fényt. A kikötőbe mentünk a Világítótoronyhoz, ahol számos turistával együtt több mint egy órán keresztül vártuk, hogy valahol feltűnjön a különleges égi jelenség. Sajnos, a sarki fény elkerült minket, de a másnapi mesés kirándulás kárpótolt érte.

Reggeli után egésznapos buszos kirándulásra indultunk, hogy felfedezzük Izland déli régiójának látnivalóit, az ikonikus Aranykört. Szikrázó napsütésben, lenyűgöző természeti tájakon haladtunk. Első megállónk egy hatalmas kráter volt, majd a látványos Geysir területét barangoltuk be, ahol fortyogtak a források, és pár percenként a magasba törtek. Következő állomásunk a Gullfoss vízesés volt, amelynek egy része jéggé fagyva mesés látványt nyújtott. Utunkat a Pingvellir Nemzeti Parkban tett sétával zártuk.

Biztos vagyok benne, hogy ez a fantasztikus hétvége – a sok szép természeti kincs, Reykjavík hangulata, a finom ételek, a repülés - egy életre szóló élményt jelent Adrienn számára.

/ 3

Hálásan köszönjük támogatóinknak, a Wizz Air Hungary Zrt-nek, az ibis Styles Budapest Airport-nak, az MVM Energetikai Zrt.-nek, a Jet Travel utazási irodának, a Keri Dekor-nak, és magántámogatóinknak, köztük Balogh Ottó úrnak, valamint az XpatLoop, a legnagyobb hazai xpat szervezet tagjainak és vezetőinek, hogy valóra válthattuk Adrienn álmát.

Gárdos Erika
kívánság-koordinátor
Reykjavík, 2024. február 25.