Beszámolók

30.Augusztus

Annamária élménybeszámolója római útjáról:

2015.augusztus10.-én a kora reggeli órákban találkoztunk útitársainkkal és kísérőnkkel a repülőtéren, ahol a gyors bemutatkozás után megbeszéltük,hogy ki mit szeretne látni Rómában.
A repülőgép landolása után hamarosan az elegáns Mariott Park Hotelbe érkeztünk.Megcsodáltuk a szálloda úszómedencéjét, a gyönyörű éttermét és a szobánkat, amelyben két fürdőszoba volt!

Mielőtt a város felfedezésére indultunk,egy igazi olasz házias étteremben pizzát ebédeltünk. Szinte hihetetlen, de már az első nap rengeteg nevezetességet láttunk: a Spanyol lépcsőt, a Trevi kutat, és az Angyalvárat. Természetesen a többi napra is maradt még látnivaló: Colosseum, Vatikán és a Szent-Péter Bazilika.

/ 6

Az egyik legizgalmasabb program a város környékén lévő állatkert és vízi-vidámpark meglátogatása volt. Részt vettünk a delfinbemutatón és az állat etetésen valamint a vízicsúszdákat is kipróbáltuk. Utolsó nap délelőttjén a szálloda gyönyörű medencéjében pihentük ki az előző napok fáradalmait.
Kellemesen elfáradva és felejthetetlen élményekkel gazdagodva tértünk haza.
Köszönjük a támogatóknak és Benkő Vilmos önkéntesnek, hogy valóra vált a római utazás.

L**** Annamária és anyukája: V****** Zsuzsanna

Köszönjük magántámogatóinknak, a Magyar Nemzeti Bank-nak, a Deutsche Wirtschaftsclub Ungarn tagjainak és dr. Arne Gobert úrnak, valamint Rick Enders úrnak, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatójának a kívánság teljesítéséhez nyújtott segítséget, mely nélkül Annamária vágyát nem tudtuk volna valóra váltani.

Benkő Vilmos
kívánság-koordinátor
Budapest, 2015. augusztus 16.