Beszámolók

16.November

Kinga saját szavainál jobb beszámolót aligha írhatnánk...

Találkozás a Szentatyával, Róma 2011. november 2.

Kora reggel indultunk a Malév járatával Rómába. Már az odafelé való út is szuper volt, mert a pilótakabinban ülhettünk, ahol a pilóták elmagyarázták a gép működését, és ott is maradhattunk, egészen a leszállásig.

A szállásunk Róma belvárosában volt egy csodaszép hotelben, ahol a legjobb ellátást kaptuk. A szoba mesésen nézett ki, a reggeli nagyon finom és bőséges volt, s néha kellemes meglepetések is vártak minket!

Nem sokkal a hotelba érkezésünk után elindultunk a városba, s megnéztük a Szent Pál Bazilikát, a Santa Maria Maggiore templomot, a Lateráni Szent János Bazilikát, a Colosseumot, a Szent lépcsőt, a Spanyol lépcsőt és este a Trevi-kutat. Teljesen lenyűgöztek a látnivalók.

Másnap reggeli után mentünk a Vatikánba, és hosszú sorbanállás után jutottunk be a pápai áldásra.

A teremben hétezren (!) voltak, és én abban a megtiszteltetésben részesülhettem, hogy a legelső sorban ülhettem, a fehér belépőjegyem révén.
A jegyet azóta is gondosan őrzöm, örök életre szóló emlékként.

Izgalommal vártam a pillanatot, mikor jelenik meg a Szentatya.
Amikor belépett a terembe, nagy meghatottság és hála töltötte el a szívemet. A Szentatya belépését örömujjongással fogadtuk, s akkor hittem el, hogy valóban teljesül a kívánságom!

Az audiencián sok nyelven köszöntötték a pápát, különböző csoportok nevében. Egyes csoportok külön énekkel, hangszerrel üdvözölték a Szentatyát. Nagyon ünnepélyes, s felemelő érzés volt ott lenni.

A pápai áldás után az első sorban lévő kb. 20 ember személyesen is köszönthette a Szentatyát.
Nagyon megható volt, hogy nekem még ez a különleges lehetőség is megadatott, és közvetlen kapcsolatba kerülhettem vele.

A pápai gyűrűt megcsókoltam, majd néhány mondatváltást követően a pápa keresztet rajzolt a homlokomra, megáldott, és odaadtam neki az általam készített kézimunka ajándékot. A Szentatyától pedig egy gyönyörű rózsafűzért kaptam.

/ 6

A közvetlen találkozásról sok fénykép készült, melyekből jó párat rendeltünk. Nagyon örülök, hogy ezek a fényképek készültek, mert egész életemben emlékeztetni fognak arra a rendkívüli élményre, hogy személyesen találkozhattam a Szentatyával.

Másnap még megnéztük a Vatikáni Múzeumot, és a Szent Péter Bazilikát. Minden csodálatos volt, bepillantást nyerhettem Róma antik világába is.
Örültem, hogy a Rómában töltött három napot ilyen tartalmasan tudtuk eltölteni, s mindamellett gyönyörű időnk is volt! Kísérőim nagyon kedvesek voltak, minden kívánságomat teljesítették!

A Szentatya áldása egy életre szóló ajándék, melyet nagyon valószínű, hogy nem kaptam volna meg, ha nincs ez a betegségem...

Köszönöm mindazoknak, akik lehetővé tették számomra ezt a nagy élményt, melyet sosem felejtek el, és mindig örömmel gondolok vissza rá.

Kinga

Kinga kívánságának teljesítéséhez nyújtott segítséget hálásan köszönjük Mr. Adrian Gray úrnak, Monsignore Kurian Mathew Vayalunkal-nak, a Westin Excelsior Hotel vezetőinek, a Malév vezetőinek és a Malév Duna Club kedves tagjainak, akik törzsutas pontjaik felajánlásával járultak hozzá Kinga utazásához,