Beszámolók

2ndMay

Krisztikével évek óta ismerjük egymást, hiszen abban az iskolában tanul, ahol én dolgozom, tudtam, hogy beteg. Aranyos, jókedvű kislány. Amikor meséltem neki az Alapítványról és a minden kívánságot teljesítő dzsinnről, nagyon meglepődött. Nem hitte, hogy tényleg léteznek csodák…

Pár nap gondolkodás után megkeresett és bizalmasan elmesélte nekem szíve vágyát: egy net-book-ot szeretne.
Szinte naponta találkoztunk az iskolában, és sokszor láttam a szemében a ki nem mondott kérdéseket: Tényleg megkapom? Mikor?

És mint annyiszor már, ismét megtörtént a csoda: Krisztike pár hét múlva boldogan birtokba vehette a masinát.

Kívánunk neked kicsi lány minden jót!

/ 2

Kiss Ferencné és Palásti Ildikó
Hajdúböszörmény, 2011.04.08.

29thApril

Kellemesebb szombat délutáni program ritkán van, mint mikor megismerhetünk egy apró fiatalember, aki határozottan és pontosan tud a feltett kérdésre válaszolni:
- Emlékszel, mit kértél a Csodalámpától?
- Egy PSP-t -hangzott a válasz.

A karakán 5 éves fiatalember elnézte gyarlóságunkat, hogy nem tudtuk számára megszerezni hőn áhított játékát a géphez, a helyette hozott LEGO Indiana Jones, azonban rögtön kikerült a dobozból és már indulhatott is a játék.

Hamar kiderült, hogy a mamával és a kedves támogató hölggyel hárman sem vagyunk olyan felkészültek egy ilyen játékgép használatában, mint Zsombor, aki veleszületett őstehetséggel jött rá a megfelelő gombok használatára.

Reméljük még nagyon sok boldog és önfeledt órát szerez a kisfiúnak a játék.

Köszönjük Pál Melinda támogatónknak, hogy hozzájárult Zsombor öröméhez!

Mocsonoky Andrea
Budapest, 2011.04.16.

29thApril

Egy igazi építőmérnökhöz látogatott el a csodalámpa szombaton. Dominik egy zalai kis falu legbátrabb és legaranyosabb lakója, akit épp az udvari játék közben leptem meg a hírrel, hogy kívánsága hamarabb teljesült, mint arra számítani lehetett.

Dominik nagy boldogsággal vette birtokba a Playmobil kórházat mentőautóval és helikopterrel egyetemben. Még a dobozba is belemászott, nem maradt-e benne valamilyen alkatrész. Anyukájának rögtön megígérte, ha kész a kórház, azonnal intéz neki egy MR vizsgálatot. Nagyon sok mosolyt és jókedvet szerzett nekem is ez a találkozás! Köszönöm!

A mérnök úr másnapra mindent összeszerelt és erről fényképet is küldött nekem.

Köszönjük Szabadicsné Rádi Éva magántámogatónk segítségét!

/ 2

Szabadicsné Rádi Éva
támogató
2011.04.10.

29thApril

Boti már nagyon hosszú ideje van a klinikánkon és legtöbbször teljesen elszeparálva a többi gyermektől. Nagyon szeretett volna egy hordozható DVD lejátszót, amin nézhetné a kedvenc meséit.

Éppen a játszószobában mesedélután volt, ahol a pécsi színház művésze mesélt a gyerekeknek. Ebből az alkalomból, és kicsit a jobb véreredményeinek köszönhetően Botond is kijöhetett a szobájából, és hallgathatta a mesét. A végén átadtam a várva várt ajándékot.

Az amúgy cserfes kisfiú a meglepetéstől meg sem tudott szólalni. Ámulva csomagolta ki a dobozt, és már mehettünk is a szobájába, hogy kipróbáljuk a DVD lejátszót és a hozzá kapott új mesefilmeket.

Nagyon tetszett neki minden, és már el is merült a mesék csodálatos világában. Boti előtt még nagy utazások állnak, amikor majd szintén elvarázsolhatja a mese, így rövidítve az utazás perceit és a várakozási időket.

/ 3

Bezdánné Végh Tünde
kívánág-koordinátor
Pécs, 2011. 04.10.

27thApril

Niki kontrollra érkezett a klinikára és nem is sejtette, hogy a mai napon teljesül a kívánsága.

Többször kérdezett engem Niki is és az édesanyja is, hogy mikor érkezik meg az ajándéka, mert már nagyon várja. Aztán eljött a csütörtöki délelőtt, amikor végre átadhattam neki a régóta vágyott laptopot.

Niki a meglepetéstől szóhoz sem tudott jutni, de a mosolya mindent elárult. Így most már tudja tartani a kapcsolatot az osztálytársaival a klinikáról is és a tanulásában is nagy segítsége lesz.

Kívánjuk Niki, hogy sok örömöd legyen a laptop használatakor!

Miholecz Judit
2011.03.03.

23rdApril

Vivien is kipihent volt, hiszen az éjszakát családjával a szálloda vendégeként a budapesti Art'Otel-ben tölthette.

Nagyszerű repülőút után kényelmes kisbuszok vittek bennünket a Párizs melletti Disneyland-be, a Cheyenne Hotelbe.
Ez a szálloda-csoport vadnyugati, kisvárosi stílusban épült, minden egyes része ilyen hangulatot árasztott. Gyors elhelyezkedés után izgalommal telve indultunk felfedezni a csodák birodalmát.
Szerencsére már az első délután elértük a színpompás, varázslatos Parádét, ahol a híres, ismert Disney mesefigurák megelevenedve, énekelve, táncolva vonultak előttünk a Fő utcán. Ezután különféle csodálatos kalandokban volt része a kis csoportokra oszlott társaságunknak.

Későn vacsoráztunk, de a gyerekek nagyon elevenek voltak mivel a szálloda éttermében ismét Mickey Mouse zenés-táncos műsort kaptunk a vacsora mellé, óriási hangulatot teremtve a kicsik között.

Jól kipihenve magunkat a kellemes „western” fogadóban, a bőséges reggeli után a szállodai busszal közlekedve, ismét nyakunkba vettük Disneyland-et. Az egész nap a miénk volt!
A különböző korú és érdeklődésű gyermekek és felnőttek most más felállásban, de ismét kis csoportokban fantasztikus kalandokat éltek át.
A kedvencek között szerepelt (a teljesség igénye nélkül) a - Pirates of the Caribbean, - Thunder Messa Riverboat, - Big Thunder Mountain, Fantasyland, - Phantom Manor, - a gyönyörű, kimagasló Sleeping Beauty Castle, a rendkívül látványos, színpompás virágos parkok, szökőkutak mindenütt. És az a hangulat… Felnőttek és gyermekek ezrei hömpölyögve mindenütt, mégis nagy nyugalomban.

Segített nekünk az időnk kihasználásában a Disneyland vezetés kedvességéből kapott „fastpass”, amivel a különféle látványosságokra majdnem minden esetben soron kívül bejuthattunk. A csapat nagy része a Disneyland Parkban szórakozott, néhány bátrabb fiú (és szülője) a veszélyesebb zónákat is bejárta, és nagyon-nagyon élvezték az ottani kalandokat is.

/ 6

A gyerekeket szinte kicserélték, elfelejtkezve betegségeikről, fáradhatatlanul mentek a következő „kaland” felé. Ültünk nagy hajón, többféle csónakban, kisvonaton a park körül. Izgultunk a zakatoló, sötétben és szabadon száguldó hullámvasúton. Aztán forogtunk/emelkedtünk Dumbo elefánton, lovakon, kisrepülőn és még sok mindenen…
Este a vacsoránál megosztottuk egymással élményeinket, megcsodáltuk egymás fotóit. A gyerekek nagyon sajnálták, hogy el kell búcsúzniuk Disneyland mesevilágától, ugyanakkor már előre örültek a másnapi hajóútnak a Szajnán.

Vasárnap, a reggeli után a kisbuszok bevittek minket Párizsba, a Szajna partra, ahol megcsodáltuk az Eiffel tornyot (sajnos időhiány miatt nem volt módunk feljutni a toronyba). Egy rövid séta után beszálltunk az üvegtetejű sétahajóba. Itt csodálatos panoráma tárult elénk, miközben végighajóztuk a Szajnát és kitűnő ebédet kaptunk, igazi harmonika zene kíséretében.
A kisbuszok ismét jöttek értünk és elszállítottak bennünket a repülőtérre, itt már kissé fáradtabb volt a csapat, a gyerekek szeretettel szorongatták a kis ajándékokat a családtagjaiknak, barátaiknak. Már ismerősként, félelem nélkül szálltak fel a repülőgépre és élvezték a repülést, késő este érkeztünk Budapestre.
Gyorsan elszállt a 3 nap, hiszen az álmaikat élték mind a nyolcan.

Az összes gyermek életében először járt külföldön, utazott repülőn, kalandozott Disneyland-ben, hajózott egy folyón és ebédelt elegáns étteremben, gyönyörű panorámával. Ez olyan útravaló volt számukra, amelyre egész életükben emlékezni fognak, nem is beszélve a barátságokról, amelyek ez idő alatt szövődtek mind a gyerekek, mind a felnőttek között.

A gyermekek néhány sorban írásban is kifejezték érzéseiket, örömüket és köszönetüket a Csodalámpa Alapítvány felnőttjeinek, hogy lehetővé tették számukra ezt az álom-utazást.

Kívánjuk a „szuper-csapatnak” hogy ez a sok nagyszerű élmény segítse őket a további gyógyulásukban!

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot az , az és a támogatásával teljesítettük. Vivien nevében is köszönjük!

::- hajókázás a kalózoson

::- fantom birodalma

::- vonatozás

::- labirintus

::- nagyon szép volt Fantasyland

::Nagyon szép volt minden.köszönöm, hogy eljuthattam Disneylendbe.

Tisztelettel Vivitől

23rdApril

Az utazás kora reggelén a Liszt Ferenc repülőtéren nagy izgalommal vártuk a találkozást, a megismerkedést a Csodalámpa csoport tagjaival (8 gyermek, 7 szülő/kísérő, és 3 önkéntes, közülük egy gyermekorvos). Élvezet volt látni a gyermekek csillogó, várakozó tekintetét, hiszen mindannyian életükben először utaznak repülőgéppel.

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot az és a , illetve a támogatásával teljesítettük. Vencel nevében is köszönjük!

::Fantasztikusan éreztem magam. Minden veszélyes és jó hullámvasutat kipróbáltam Fantasztikusak voltak. Nagyon jól éreztem magam Disneyland-ben. Szívesen eljönnék még egyszer.

::N*** Vencel

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot és a Budapesti Amerikai Nemzetközi Iskola támogatásával teljesítettük. Tamás nevében is köszönjük.

::Kicsit izgultam a felszállás előtt, de aztán nagyon tetszett a repülés.

::A Disneylandben is sokféle járművel utaztam. Robogtunk vonattal, száguldottunk hullámvasúton, szálltunk Dumbó hátán, siklottunk hajóval. A karneválon szembejött velem a sok kedves ismerős: Micimackó, Malacka, Füles és a többiek.

::Köszönöm a Csodalámpának ezt a szép kirándulást!

::K**** Tamás

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot a és a támogatásával teljesítettük.
Szabolcs nevében is köszönjük!

::Életemben először utaztam repülővel. Amikor a felhők között szálltunk, mintha egy nagy tejszínhabos tálban lettem volna.

::A Disneylandben igazi mesevilág tárult elénk. Kalózok tengerén hajóztunk, Robinson lakatlan szigetén játszottunk. Összetalálkoztam azokkal a rajzfilm figurákkal, akiket a TV-ből már jól ismertem.

::K**** Szabolcs

23rdApril

A kedvencek között szerepelt (a teljesség igénye nélkül) a - Pirates of the Caribbean, - Thunder Messa Riverboat, - Big Thunder Mountain, Fantasyland, - Phantom Manor, - a gyönyörű, kimagasló Csipkerózsika kastély, a rendkívül látványos, színpompás virágos parkok, szökőkutak mindenütt. És az a hangulat… Felnőttek és gyermekek ezrei hömpölyögve mindenütt, mégis nagy nyugalomban.

/ 6

A gyerekeket szinte kicserélték, elfelejtkezve betegségeikről, fáradhatatlanul mentek a következő „kaland” felé. Ültünk nagy hajón, többféle csónakban, kisvonaton a park körül. Izgultunk a zakatoló, sötétben és szabadon száguldó hullámvasúton. Aztán szálltunk/emelkedtünk Dumbo elefánton, lovakon, kisrepülőn és még sok mindenen…

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot az , a és a támogatásával teljesítettük. Szabolcs nevében is köszönjük!

::Jó volt Franciaországban, disneylandben jól éreztem magam, a legjobban a csónakázás tetszett, Fantasyland.

::**** Szabolcs

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot a és a támogatásával teljesítettük.
Szabina nevében is köszönjük!

::Csodálatos napok voltak a Disneylandben. Nagyon szép volt Fantasyland, Pirates of Caribbean, Fantombirodalom, repülés Dumboval.

::Mindent nagyon köszönök a Csodalámpának.

::Szabina

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot az , a , és a támogatásával teljesítettük. Norbert nevében is köszönjük!

::Nagyon jól éreztem magam. Sok minden tetszett. Szállás nagyon jó volt, az ágyak kényelmesek voltak, reggeli és a vacsora finom volt (a szállón). A vidámparkban is finom volt az ebéd. A vidámparkban sok minden tetszett, pl: a beöltözött emberek, felvonulás, forgók, főleg a hullámvasutak és a rakéta. Nagyon jól éreztem magam a repülés alatt, nekem nagyon tetszett. A szállás nagyon szép volt, mert olyan régies volt. a szoba kulcsa nagyon jó volt. Tetszett a hajókázás is, jó volt látni az Ejfel tornyot (nem tudom, hogy írják).

::KÖSZÖNÖM SZÉPEN, hogy ilyenen vettem részt. Minden nagyon tetszett, jól éreztem magam. A vezetők kedvesek és aranyosak voltak (Éva néni, Márti néni, Kati néni).

N**** Norbert

23rdApril

Segített nekünk az időnk kihasználásában a Disneyland vezetés kedvességéből a „fastpass”, amivel a különféle látványosságokra majdnem minden esetben soron kívül bejuthattunk. A csapat nagy része a Disneyland Parkban szórakozott, néhány bátrabb fiú (és szülője) a veszélyesebb zónákat is bejárta, és nagyon-nagyon élvezték az ottani kalandokat is.

Disneyland, 2011. április 17.

A kívánságot az , a és a támogatásával teljesítettük. Bence nevében is köszönjük!

::Nekem egy nagy álmom beteljesült, nagyon szépen köszönöm!!
O*** Bence 10 éves Rakamazról

22ndApril

Április 1-jén izgatottan ébredtem, mert tudtam, hogy ma valóra válik a Csodalámpától kért kívánságom, mely a Manchester United londoni meccsének megtekintése volt.

A hajnali indulás után 8 órakor szálltunk le Londonban. Miután a szállásunkat elfoglaltuk, szaladtunk is, hogy az első programot elérjük, amely a Wembley Stadion körbejárása volt. Láthattuk a világ egyik legszebb stadionját. Este felszálltunk a London’s Eye-ra, ahonnan megtekinthettük madártávlatból London nevezetességeit, amit az elkövetkezendő három napban sikerült végig- járnunk.

Második nap került sor a fő”látványosságra”, a meccsre,amelyen a kedvenc csapatom, a Manchester United a West Ham United vendégeként lépett pályára . A szünetben el voltam keseredve, mert a csapatom 2-0 vesztésre állt, de aztán a második félidőben Rooney vezérletével, aki mesterhármast rúgott, fordított a csapatom és végül 4-2-re nyertünk.

A következő két napban végiglátogattuk London nevezetességeit. A Madame Tussauds panoptikumban rengeteg fényképet készítettünk a sok híres személy szobráról. Láthattuk a Buckingham Palotát is, ahol készülődés volt a hercegi esküvőre. Természetesen megnéztük a Towert, Big Bent, Saint Paul Katedrálist, Tower Bridge-t, Westminster apátságot, a Hyde Parkot és sokat sétáltunk London belvárosában.

Négy nap alatt számos étterem és nemzeti konyha ételeit próbálhattuk ki. Az angol konyha ugyan nem remekel, de az indiai és a többi nemzeti konyha felettébb ízletes volt. A négy nap után a sok sétától elfáradva értünk haza.

Nagyon-nagyon köszönöm a Csodalámpának, hogy valóra váltották az álmomat és részt vehettem ezen a felejthetetlen utazáson!

Külön köszönettel tartozom a Csodalámpa Alapítvány képviselőjének, Gábornak, aki az utunk során kiváló szervezőképességével és nyelvtudásával ügyesen és gyorsan intézett mindent az utazástól a szálláson keresztül a programokig.

..... Bálint
2011. 04.05.

Köszönjük a KPMG Tanácsadó Kft. felajánlását

/ 9

A Csodalámpa Alapítvány önkénteseként, én külön köszönöm, hogy részese lehettem Bálint örömének, lélekben továbbra is vele vagyok, és drukkolok a gyógyulásáért!!

Bakonyi-Kiss Gábor
2011. 04.06.

19thApril

Vasárnap délelőtt tíz óra tájban álltunk meg a heves megyei kistelepülés, Csány szélső házainak egyike előtt. Itt lakik Tomi, akinek a kívánságát jöttünk teljesíteni. Mivel a három éves kisfiút is azon a klinikai osztályon kezelik, ahol pár éve kislányom feküdt, ezért családommal együtt indultunk útnak. Lilla kívánságát is teljesítette annak idején a Csodalámpa, most ő is eljött örömöt hozni.

Tomi az udvaron játszott éppen, mikor megérkeztünk. Szerencsére nem is sejtette, hogy mit rejtett az a hatalmas doboz, amelyet két napja szállított ide szüleinek a futárszolgálat (mivel az autónkba nem fért volna ekkora csomag), ezért sikerült neki valódi meglepetést okozni.

Ahogy előkerült rejtekhelyéről a hivatalosan beülős akkumulátoros gyermekjárműnek nevezett dzsip, félénk mosoly villant fel arcán. Megsimogatta kívülről a piros autót, majd unszolásunkra beszállt a vezetőülésre és finoman megfogta a kormányt. Mintha valami csodás álomba csöppent volna, ahonnan egy óvatlan mozdulat felébreszthetné…

Mikor elmagyaráztam neki, hogyan vezetheti az autóját, hol a gázpedál, a sebességváltó, milyen erővel kell a kormányt eltekerni, már csak a próbaút volt hátra. Elkezdte róni a köröket körülöttünk, egyre bátrabban és ügyesebben kanyarogva. Néha ugyan nem ártott időben félreállni az útjából, de igazából hamar belejött a vezetés rejtelmeibe.

Míg a kisfiú gyakorolt a buckás terepen remekül helytálló járgánnyal, szülei süteménnyel és üdítővel kínáltak bennünket. Beszélgetés közben örömmel láttuk, hogy a gyerekek önfeledten szaladgálnak az autó körül és az jószívű ifjú sofőr időnként még utast is visz magával a bátrabbak közül.

Bár korábban már háromszor is megköszönte ajándékát Tomi, mikor búcsúzkodni kezdtünk, félve megkérdezte:
- A bácsi elviszi magával az autót?

Nem, Tomi, ez az autó most már örökre a tiéd marad, reméljük, legalább annyi örömöt okoz majd neked, mint amennyit te szereztél nekünk azzal, hogy láthattuk a boldogságod!
Használd egészséggel!

A kívánság teljesítéséhez nyújtott támogatásukat köszönjük Adrian Gray úrnak, a Le Meridien szálloda vezetőjének,

a szálloda munkatársainak és a 2011. április 4-i jótékonysági sajtvacsora részvevőinek.

/ 5

Hanzl József
Csány, 2011-04-17

15thApril

Niki egy nyitott, kommunikatív, mosolygós, másokkal könnyen kapcsolatot teremtő kislány, aki a Csodalámpától egy net-bookot kért.

Ma, hétfőn, délelőtt érkezett kezelésre és nem is sejtette, hogy még ezen a napon megkapja a vágyott ajándékát. Elfoglalta a helyét a kórteremben, és amikor már meglátott, hogy érkezem egy piros dobozzal, a szemei csak úgy csillogtak a boldogságtól, és széles mosollyal fogadott.

Elmondása szerint nagy segítség lesz neki a net-book a további kezeléseket elviselni, beszélgetni a testvéreivel, barátaival.

Arcán mosollyal köszönte meg, hogy teljesítettük a kívánságát.

Miholetz Judit
Debrecen, 2011.04.11.

15thApril

A 7 éves Máté hosszantartó gyógykezelés után végre hazamehetett!

Édesanyja azért hozta be a GYEK.-be - Máté legalábbis úgy tudta,- hogy papírokat írjanak alá. Így a kisfiú mit sem sejtve lépett be a kórházi szoba ajtaján.

Óriási öröm és meglepetés érte, amikor kiderült, hogy megkapta a Csodalámpától az általa annyira áhított X-BOX-ot

Örömében még mosolyogni is" elfelejtett", csak hitetlenkedve nézett, és nagyokat pislogott két szép kék szemével. Azt hogy az X-BOX az övé, talán még akkor sem hitte el, amikor kiléptek a kórházi kapun.

Kedves Máté!
Kívánjuk, hogy sok örömöd legyen az új játékodban, s használd egészséggel!

Köszönjük az Erőforrás Alapítvány támogatását, amellyel ismét

hozzájárult egy gyermek kívánságának teljesüléséhez.

Tatárné Csonka Zsuzsanna,
Bodnérné Kati és Törökné Zita
Miskolc, 2011.04.08.

15thApril

Józsikát Miskolcon kezelik. Mikor megkerestük, hogy mi vidítaná fel igazán, kibökte, hogy egy nagy dömpert szeretne kapni alapítványunktól.

Eljött a várva várt nap, amikor átadhattuk a játékot, aminek Józsika nagyon örült. Félénk mosoly volt az arcán, szeme csillogott, de ez - számunkra, akik ismerjük őt - elárulta, milyen boldog!

Újra megható pillanatokat éltünk át...

Tatárné Csonka Zsuzsanna és Bodnárné Kati
kívánság-koordinátorok
Miskolc, 2011. március. 19.

15thApril

Dávid szüleivel érkezett a kórházba. Nem tudott róla, hogy ma teljesül a kérése. Már azt hitte, nem is fogja megkapni a laptopot. Sokszor nézegette az alapítvány honlapját, hátha már lesz valami a kéréséből, de csak nem lett eddig semmi.

Mesélte anyukája, hogy pont aznap reggel mondta, hogy ő már biztos nem is fogja megkapni a gépet. Az anyuka akkor már tudta, hogy a mai nap mi vár rájuk, és nagyon nehezen sikerült Neki, az hogy ne árulja el a nap meglepetését!

Amikor átadtuk az ajándékot, és még nem bontotta ki a dobozt, addig nem hitte el, hogy megkapta a LAPTOP-ját! Azt mondogatta folyamatosan:

- Ezt nem hiszem el!

- Nem hiszem el!

Dávid, amikor már kezdte „elhinni”, elmesélte nekünk, hogy most fog továbbtanulni középiskolába, és informatikával szeretne foglalkozni!
Tudjuk, hogy nagyon nagy segítségére lesz ez a szuper gép iskolai tanulmányaihoz is!

Használd ügyesen Dávid a te „csodádat”- (így fogalmazott, amikor magához tért)!

Köszönjük az Erőforrás Alapítvány támogatását, amellyel ismét

hozzájárult egy gyermek kívánságának teljesüléséhez.

/ 4

Törökné Zita, Kónyáné Tímea
Miskolc, 2011.03.24.

15thApril

Bianka álmát váltotta valóra az alapítvány ezen a hideg délelőtti napon!

A kislány éppen vizsgálatokra érkezett a kórházba, ami után nagyon szomorú lett, mert rossz híreket kapott. Mivel édesanyja tudta, hogy a következő találkozás velünk lesz, és Bianka megkapja a várva várt masinát, ő próbálta vigasztalni, de nagyon nehezen ment.

Amikor beléptek a pedagógus- szobába nagyon meg volt ijedve, nem tudta most mi is fog vele történni.
Amikor átadtuk Neki az ajándékot, annyira megörült, hogy sírva fakadt!

Ebben a pillanatban nekünk is kellett vigasztalni, mert nem akarta elhinni, hogy megkaphatta a LAPTOP-ját, és ez csak az övé, csillogó szemekkel kapcsolta be, és vette „kezelésbe”.

Reméljük, sok boldog, eredményes órát töltesz el a gép előtt Bianka!

Köszönjük az Ernst and Young Tanácsadó Kft. támogatását.